Fungsi Waist Nipper/Bengkung - Premium Beautiful

FUNGSI pertama Premium Beautiful... yg me nak kongsi adalah WAIST NIPPER/BENGKUNG... ia penting sebab kita kena tau fungsinya baru la kita rasa confident with the product ni kan..


WAIST NIPPER/BENGKUNG - HADAPAN


A- Batang keluli memori (Ada 7 tulang kesemuanya) dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Tulang-tulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan-keselesaan sepanjang hari. Kesan 'effect' pemakaian kimono pada wanita jepun ini di applikasikan keatas teknologi pembuatan bengkung premium beautiful. ANDA tidak akan bongkok sehingga ke tua jika amalkan pemakaian bengkung. Sakit pinggang/belakang juga akan LENYAP juga dari badan!
B- Cangkuk 3 laras disisi untuk keselesaan badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil disini. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.
C-Perut menjadi kemas dan rata disini. Amat sesuai juga untuk kaum adam yang 'boroi'. Alamailah sendiri keberkesanannya.


WAIST NIPPER - BELAKANG
[bgkg-back.jpg]
A-Tali ini kegunaannya untuk mengemas dan merampingkan pinggang. Cara menggunakannya, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut. Badan yang gemuk dan 'flabby' akan automatik menjadi ramping. Sesiapa yang tiada pinggang ALAMILAH SENDIRI!

Sehingga kini ini belum ada rekod aduan mengatakan tali ini pernah putus.
Made in Japan- bukan seperti tali biasa, sangat kukuh buatannya.




0 comments: